Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

DAGS FÖÖR KÖRKORT!

2010-04-05 @ 00:15:42

Ja då var det äntligen dags för körkort! Jag mötte upp Filip, min bästa kompis lillebror vid aka. spåttringen i centralen. Tog tåget upp mot Falun, bytte i Mora till Faluntåget. Många minnen for upp då jag i högstadiet vistades i Falun en vecka per termin i högstadiet. Gick i kunskapsskolan o då åkte man hit på praktik en vecka per termin för syslöjd, träslöjd, hemkunskap etc... KG låg precis brevid skidhoppsbacken. Jaja. Varför vi är här är för att vi ska gå intensiv utbildning för körkort :) Äntligen dags! Vi kommer hit lämnar vårt pick o pack, tar oss ner på stan, som är tvärdöd, sätter oss på en engelskpub, tar oss en bärs o firar att vi snart ska ha körkort. haha Bra start! Vi går vidare till nästa engelska pub, äter lite middag. Traskar vidare till hemköp, handlar lite frukost.När vi kommer tillbaka till lägenheten så kommer Filip med våra tågbiljetter som vi hade från Stockholm som är helt sönderbrända! Vi låste rummet innan vi gick, jag hade lagt dom på bordet i rummet. MYCKET märkligt! Det spökar!! Nu tänkte jag sova, imorgon blir det teoriplugg i solen på ngt café :) Hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback