Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

"Härliga härliga Falun"

2010-04-11 @ 21:23:46

Nu, just nu, sitter jag o väntar på att tåget upp till falun ska gå. Tåget går om en timme så passar på att blogga lite o sippa på en öl samtidigt :) Veckan har varit givande! Har lärt mig massa teori ang körkort! Det är bra allt länge sen som jag pluggade så här stenhårt. Så nu jävlar börjar det närma sig! Kom hem till sthlm över helgen för att bara släppa taget lite granna men det slutade med att jag pluggade hela helgen iaf.. Idag hade jag egentligen planerat att åka med Johanna o Olivia på tävling men stannde hemma för att plugga o städa istället. Har inte pratat med henne än om hur det gick men har sett lite bilder o allt såg jätte fint ut, så här såg det ut :)


--->


























I igår så var Kalle o Sara över hemma o jag o sara tog oss "ett" glas vin. Mycket mysigt! Härligt att bara spontant ta sig ett glas o snacka skit. Kalle o Dean klarade sig dock, de spelade data istället, som vanligt...... Så att ta ett glas vin med Sara kändes helt OK.


Sara hittade något intressant?? haha söötunge.

Puss o arrivederci! eller hur det nu stavas.. tjing tjing!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback