Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

Ikväll blir det Bauer!

2010-04-19 @ 18:06:38

Har inte skrivit på ett tag, det är för att NÅGON ÄLSKAR ATT SABOTERA DATORER! Fööra veckan drabbades jag av någon hackers som pajjade min laptop. Har nu gjort en recovery och allt är försvunnet tyvärr. Måste uttrycka mig JÄVLA IDOTER! tack

Men nu är jag igång igen, jippi!!

Jag har varit hemma i Trosa under gårdagen. Nu ska jag in till stan och träffa Malin och Anna o ta en drink. MyS!

Igår skulle mamma och familjen komma hem från Tokyo, men dom sitter där dom sitter :S Så har suttit med flyg och färsäkringsbolag hela förmiddagen. Men det verkar som att dom kommer hem på torsdag. Dean tipsade dom om transibiriska järnvägen från Peking. haha Inte det roligaste alternativet.

Ska försöka ta lite bilder från kvällen, hamnar kanske uppe imorgon.

På onsdag ska jag på hoppträning för en kille som heter Uffe, det bska bli sjukt kul! Ska försöka komma igång inför tävling den 7 maj!

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback