Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

NU HAR JAG KÖRKORT!

2010-04-29 @ 18:56:22

Fyfan idag är en sån bra dag! Jag har klarat uppkörningen och är sååååååå glad! Haha det här har jag verkligen längtat efter! Nu sitter jag o Filip på tåget hem till Stockholm. Filip klarade det också :)
Vi ska äta lite middag på Jensens böfhouse :) Jag Dean, Jennifer och Folke, ska bli helt underbart gott o trevligt :D
Dock lär jag få skippa alkoholen för en gångs skull så Dean för en gångs skull får ta ngt o dricka utan att behöva oroa sig för hemresa :) haha I OWE HIM BIG TIME!

ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Postat av: Emilia

UNDERBART; STORA GRATULATIONER!

Postat av: Linnea

gud va kul att du har fått körkotet, men det va ganska länge sen men ändå;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback