Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

Härliga lediga dagar!

2010-03-08 @ 10:04:39

Varannan helg är tanken att jag ska vara ledig och denna helg var jag ledig :) Jag får ofta ångestladdade känslor av att vara ledig då man aldrig egentlig tar sig tid o hittar på saker. Jag sover oftast ut på morgonen som alltid slutar i ett jag går upp vid ett tiden. Ja så var halva dagen förbi! Jag är så less på det! Iofs så behövar jag väl den xtra sömn jag kan få men det känns ändå så sjukt surt att vakna, halva dagen har gått, solen skiner o så slutar det att man muppar sig framför datorn istället. Bliiiir gaaaalen. haha
Men det jag ville komma fram till är att jag faktiskt har tagit vara på min lediga tid! Jag har gått upp i tid, varit på dressyrtävling i Lördags, på kvällen satt jag o Tess med flarra vin o pratade om livet, Söndagen sov jag lite längre men på kvällen var jag hos Svärmor o Svärfar på middag. Idag ska jag till stallet o mysa o pyssla om Lilleman. Jag är så kär i denna häst!

  • Idag måste jag även ringa Dala trafikskola. Måste ha körkort! Så det blir en intensiv helt enkelt.
  • Spana in postorder som typ nelly o bubbelroom. :)
    Man kan ju bara inte låta bli nu när fåglarna kvittrar o solen skiner!

Johanna, Olivia och LillAffe


Johanna o Olivia


Tess


T & T

Kommentarer

Postat av: mamajay

hej, fin blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback