Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

Kväll med älskade kollegor!

2010-03-11 @ 00:01:27

En dag som idag blev jag helt galen av vårkänslor! Det är ljust ute, fåglarna kvittrar o man känner sig helt överlycklig. Ledsen att jag tjatar om detta hela tiden :) Men jag kan verkligen inte rå för det!
Idag jobbade jag Emma o Jenny lunch o vi avslutade dagen med lunch och vin ute på verandan på bistraud :) Helt underbart, solen värmde trots att klockan var runt 15.00.
Sedan tog vi väl oss ngt glas xtra o bestämde oss för en afterwork :) efter afterworken haha !
In till grogg på söder (väldigt trevlig restaurang) med lite plockmat o vin! Men det blev en tidig hemgång då vi alla tre ska upp och jobba imorgon. CIAO!


Isen ligger vid Grisslingeviken


Inviger verandan på Bistraud


Jag hittade en stor trevlig torktumlare hemma hos Emma. Var självklart tvungen att ta mig ett varv!


Jenny behövde sig också ett varv i tumlar'n


Mumsig creme brulée med hallonsorbé

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback