Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

Ledig --> Sovmorgon, Stall o Dean

2010-03-14 @ 20:27:20

Idag har jag sovit ut en gång för alla, men dock vaknar man alltid med en svag av ångest då solen skiner. Antagligen för att man ligger inne o slöar istället för att ta vara på dagen och solskenet. Men vafan någongång måste man faktiskt få sova :D
Jag och Dean åkte efter lite frukost ut till stallet. Efter att Hilla åkte tillbaka till siggesta till sin nye ägare så har jag börjat rida Lilleman som ägs av Johanna Sommar. Helt klart min dröm häst! Satan vad jag diggar den pållen. I helgen ska vi dessutom hoppträna för Micke. Ska bli super kul!
Sen åkte vi till Grisslinge och åt lite lunch o efter det till Emelies lya för en kopp te. En perfekt ledig dag för en sån som mig. Nu är man på g hem till Trosa. Pizzabak o nya säsongen av lost, PERFEKT!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback