Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

sjukling....

2010-03-20 @ 00:10:22

Usch så dåligt jag mår... Har haft ont i huvudet, skakis o illamående.. fyfan vad det är jobbigt! Skulle jobbat hela kvällen men fick gå av tidigare... Skulle dessutom åka till stallet men migränen gjorde att det inte gick.. fyfan. Sällan man är sjuk men jag hoppas det går över snart. Är hemma i trosa nu o ska vara här tills på söndag. Imorgon får bli nen lugn dag med pojkvännen o Dannes hund panter. Ska vara hundvakt över helgen, sjuktmysigt! På söndag morgon så blir det även hoppträning ör Micke, ska också bli sjukt kul. Hoppas ta mig fan att jag mår bättre tills dess. För på söndag dag så ska jag till Emelie o hjälpa henne med hennes lilla födelsedags "öppet hus" och till kvällen ska vi ha P fest :D Först skulle det vara middag o "svettiga aktivititer" på ballbreaker efter det cocktail party på Cafét. Men jag har dock kvällsfodringen i stallet så jag får ansluta till stan senare.
Men jag får återkomma imorgon om hur m in dag sett ut. CIAO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback