Annonser från BloggPartner
Therese Lundberg -

Slask vår???

2010-03-15 @ 22:40:24

Jag läste imorse i tidningen att det kommer bli en ovanligt slaskig o blöt vår. Antagligen är det väl all snö som smälter som gör det blött överallt :/ Tack o lov så har jag mina röda HUNTERs som kommer sitta fin fint nu! Dom har stått i garderoben över vintern men änltligen kommer dom fram.
Hett tips till er som vill ha ett par schyssta gummistövlar att traska omkring i :D Perfekt för slit o släng, finare outfits o helt naturligt till vardags. Jag valde ett par röda för att få den perfekta färgklicken till våren ;)



Kostar runt tusenlapen o kan köpas runt om på olika webb butiker. ex. nelly.com, brandos.com
ciao!

Kommentarer

Postat av: Malin

Fashonista, javisst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback